Subject: [POSSIBLE SPAM]Küsimus
From: "Jaak Aus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 12:20:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Plaanime Kaarli Kooli lasteaia ümberkorraldamist ja võibolla seniste
ruumide asemel, uues kohas uute kasutusele võttu.

Sooviks enne, kui sõlmime lepingu ja hakkame tegema remonti,
konsultatsiooni, kas plaanitavates ruumides saab terviseameti hinnangul
lasteaeda pidada. Ei tahaks, et juhtub nii, et kui oleme pika lepingu
sõlminud ja investeeringu teinud, et ilmneb takistav asjaolu ruumide
kasutusele võtuks.

Kelle poole võiksime konsultatsiooniks pöörduda.

Rõõmu ja rahu soovides

Jaak Aus

EELK Tallinna Toompea Kaarli koguduse õpetaja

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+37253007734

kaarlikogudus.ee

kaarlikool.ee